Rabu, 24 November 2010

kawan@sahabat@kekasih@teman...,?????



Ceritera cinta tidak menjanjikan kebahagiaan untuk selama-lamanya. Namun dalam detik nafas yang tersisa, tidak salah untuk menitip bahagia. Mengharap sinar hingga ke hujung biar pun disimbahi cahaya kelam. Dan ceritera terus berputar memainkan irama syahdu dan pilu dalam mencari erti cinta yang sebenar. Dalam putaran ceritera inilah, penyamaran akan terus berlaku





Tanpa mu aku tidak punya apa-apa..
tanpa mu hidupku kosong tidak bermaya..
tanpa mu diriku umpama patung tak bernyawa..
sahabat..
bagaimana harus ku balas jasamu..
bagaimana harus ku balas budimu..
sahabat..
aku benar-benar mengharap kasihmu..
aku benar-benar mengharap sayangmu..

sahabat..
sesungguhnya aku amat-amat bersyukur dipertemukan dengan dirimu..
sesungguhnya aku amat-amat bersyukur punya sahabat sepertimu..
sahabat yang dapat bersamaku dalam duka dan suka..
terima kasih..terima kasih..terima kasih..
tiada ungkapan yang dapat meluahkan rasa sayang,
rasa kasih,rasa cinta padamu sahabatku..
hanya ku mampu panjatkan doa pada TUHAN YANG ESA
semoga dirimu sentiasa bahagia..
kerana bila kau bahagia aku akan sangat-sangat bahagia..
sahabat..
kaulah sahabat ku dunia dan akhirat..
terima kasih atas segala-galanya.. 

 
bila hati di balut kesedihan..fikiran jadi x menentu..jiwa derita sengsara..semua tiada erti,xbermakna..rasa ingin lari tapi kemana..tiada arah tuju..diri dibelenggu sendu..sepi..sadis..sadis..sadis..
aku sadissssssss.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...