Isnin, 4 April 2011

Doa Hari Lahir (4 april )


happy birthday to me... happy birthday to me...
happy birthday to me... happy birthday to me...
lalalalalalalala.....

wah nyanyi untuk diri sendiri....
guys...just nak inform ualls....


                                                                            
 dah tua dah!!!!
opssssss masih stail muda lagi lah.....huhuhuhu
sempena ulang tahun ku hari ini...
aku tidak mengharapkan apa2 melainkan doa2 kalian...
                                                
tapi kalau nak bagi juga... nanti aku bagi alamat rumah... hehehe
kepada sesiapa yang menyambut ulang tahun kelahiran sama ada pada hari ini ataupun hari2 lainnya... marila kita sama2 berdoa....
                                                         .... بسم الله الرحمن الرحيم....
YA Allah ya Tuhanku yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
Terima kasih ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan. Terima kasih juga untuk setiap rezeki yang Engkau kurniakan. Terima kasih juga untuk setiap cobaan yang Engkau turunKan. Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan. Terima kasih kerana keluarga bahagia yang Engkau amanahkan. Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku…. Tetapi terlalu sedikit pengabdianku terhadap-Mu

Engkau tetap menerima walaupun terkadang aku alpa, aku lupa. Aku silap dan khilaf menafsir makna setiap kurniaan dan dugaan. Namun begitu besarnya kasih-Mu….Engkau tetap melindungiku walaupun terkadang aku kalut merunggut ketika saat-saat lemahku datang. Aku tak pernah menafikan hak-Mu sebagai Khaliq walaupun terkadang terbuai dengan kesedihan yang amat perit.

Terima kasih ya Allah atas segala takdir yang telah Engkau tentukan untukku… Engkaulah Yang Maha Besar… Allahu Akbar!.. peliharalah aku yang lemah ini agar terus berpegang teguh pada tali-Mu…
Amin Ya Rabbil-Alamin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...